Stalo žaidimas yra anglų kalba
CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.
Įspėjimas! Žaislas netinka jaunesniems kaip 3 metų amžiaus vaikams. Būkite atsargūs su smulkiomis detalėmis, kurios gali atsiskirti ar būti nukąstos, nes vaikas gali užspringti arba įkvėpti!
Information in English.
[bgg id=103343]
Turbūt nereikia pristatinėti kas yra tas „Sostų žaidimas“. George R.R. Martin saga „Ledo ir ugnies giesmė“ virto ir labai populiariu TV serialu ir ne ką mažiau populiariu stalo žaidimu. Sagoje vykstančios intrigos, Vesteroso karalystės politinė situacija labai tinka strateginiam stalo žaidimui. Imkitės vadovauti vienai iš šešių didžiųjų šeimų, diplomatiniu ar jėgos būdu plėskite savo įtaką. Jūsų visų tikslas vienas – geležinis sostas.
Žaidimo tikslas paprastas ir aiškus – per 10 žaidimo ratų reikia valdyti žemes su 6 pilimis. Jei po 10 rato nė vienas žaidėjas tiek pilių nevaldys, laimės tas, kuris pilių turės daugiausiai.
Kiekvieną žaidimo ratą sudaro 3 fazės: Vesteroso, planavimo ir veiksmo fazės. Vesteroso fazėje vyksta įvykiai, kurie įtakoja visus žaidėjus. Traukiamos trys skirtingos Vesteroso fazės kortos ir sužaidžiami ten aprašyti įvykiai. Planavimo fazėje kiekvienai savo valdomai teritorijai žaidėjas priskiria įsakymo žetoną. Šie žetonai ir lemia žaidimo eiga, kuriuo keliu eis žaidėjas. Ar diplomatiškai sutars su vienu žaidėju, puls kitą. Žaidėjai gali tarpusavyje sudarinėti įvairiausias sutartis, tačiau niekas nedraus ir piktavališkai sulaužyti jas. Veiksmo fazėje visi duoti įsakymai ir yra sužaidžiami. Būtent šioje fazėje ir vyksta didieji mūšiai. Tačiau kariaujant niekada nereikia pamiršti vieno – bet kuriuo metu į Vesterosą gali įsiveržti ir laukiniai. Ar ignoruosi tai ir visas savo pajėgas skirsi vien tik savo kėslams vykdyti, ar vis tik panaudosi dalį savo pajėgų apsiginti nuo laukinių? Tai kiekvieno žaidėjo apsisprendimo reikalas.