Stalo žaidimas yra anglų kalba
CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.
Įspėjimas! Žaislas netinka jaunesniems kaip 3 metų amžiaus vaikams. Būkite atsargūs su smulkiomis detalėmis, kurios gali atsiskirti ar būti nukąstos, nes vaikas gali užspringti arba įkvėpti!
Information in English.
Dead of winter yra kooperacinis išgyvenimo žaidimas. Visi žaidėjai siekia išgyventi, bet kartu pasiekti ir savo slaptus tikslus. Tik atsargiai – tarp žaidėjų gali būti išdavikų, kurie gali pradėti kenkti kolonijai.
Žaidimas laimimas pasiekus bendrą tikslą, arba pasiekus tik savo tikslą. Ir nebūtinai Jūsų tikslas turi būti naudingas kolonijai.
Kiekvieną kartą žaidžiant yra išsirenkamas scenarijus, kuris nurodo kokį tikslą reikia pasiekti ir kiek raundų tam turite. Taip pat yra nustatomas moralės lygis, kuriam nukritus iki 0 yra pralaimimas žaidimas.
Kiekvienas raundas susideda iš keletos fazių.
Visų pirma visi žaidėjai meta kauliukus. Tuomet pradedant nuo pirmojo žaidėjo jie priskiria kauliukus tam tikram ar keliems veikėjams, kurie jų pagalba atlieka veiksmus, tokius kaip ieškojimas naujų daiktų skirtingose vietose (policijos pastate, ligoninėje, degalinėje ir pan), arba barikadų statymas, kolonijos tvarkymas ar zombių žudymas.
Kiekvieną raundą visą koloniją ištinka nelaimė, kurią reikia suvaldyti. Dažniausiai nelaimės suvaldomos surenkant tam tikrą kiekį tam tikro resurso (vaistų, maisto, degalų ar pan). Jei surenkamas pakankamas kiekis – nelaimės yra išvengiama. Jei ne – kolonija praranda moralę, atsiranda papildomų zombių ar kt.
Visi žaidėjai gali prisidėti prie nelaimės suvaldymo (duodant resursų reikalingų nelaimės suvaldymui), bet kartu gali ir apgauti kolonijos gyventojus (įdėdami ne tą resursą), tokiu atveju neteisingas resursas net sumažinta tinkamų resursų kiekį.
Vienam žaidejui atlikus visus galimus veiksmus, toliau eina kitas žaidėjas. Prieš kiekvieno žaidėjo ėjimą kitas žaidėjas traukia Crossroads kortelę, kurioje yra aprašoma situacija. Jei ši situacija nutinka per žaidėjo ėjimą – žaidėjai gauna keletą galimybių iš kurių turi pasirinkti vieną labiausiai priimtiną. Tokiu būdu galima gauti resursu, daugiau išgyvenusių ar gali nutikti ir neigiamas įvykis.
Žaidimas pralaimimas jei a)moralė nukrenta iki 0 (moralė krenta jei nesusidorojama su nelaime, miršta žmogus, trūksta maisto ar kt.), b)per nustatyta laiką nepavyksta pasiekti pagrindinio tikslo.
Kovojimas su zombiais nėra pagrindinis žaidimo tikslas. Didžiausias iššūkis yra susidoroti su nelaimėmis, surasti pakankamai maisto kiekvieną ėjimą siekiant pamaitinti dažnai augančią koloniją, taip pat siekiant išsiaiškinti ar kolonijoje yra išdavikų bei savanaudžių, kurie kolonijos naudą gali išmainyti į savo nuosavo tikslo siekimą.