Stalo žaidimas yra anglų kalba
CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.
Įspėjimas! Žaislas netinka jaunesniems kaip 3 metų amžiaus vaikams. Būkite atsargūs su smulkiomis detalėmis, kurios gali atsiskirti ar būti nukąstos, nes vaikas gali užspringti arba įkvėpti!
Information in English.
[bgg id=146021]
Per pasaulį keliauja senovinis blogis. Jūs ir Jūsų kolegos turite sutramdyti šį blogį. Keliaudami Jūs turėsite išnarplioti kito pasaulio paslaptis išmėtytas po pasaulį su tikslu sulaikyti besirenkantį blogį, kuris grasina sukrėsti pasaulį.
Eldritch horror tai kooperatyvinis teroro ir nuotykių žaidimas, kuriame nuo vieno iki aštuonių žaidėjų imasi tyrėjų rolės, renka užuominas bei gina pasaulį nuo Senojo, kuris siekia sunaikinti pasaulį. Kiekvienas Senasis turi savo unikalias Paslapčių ir išradimų kortas.
Paslapčių kortelėse Jums bus nurodytos užduotys, vietos kur atsidaro dvasių vartai, grėsmingi monstrai bei naudingos užuominos.
Kiekvienas žaidimas susideda iš raundų, o kiekvienas raundas turi tris fazes – Veiksmo, Susidūrimo ir Mythos fazė.
Žaidimo tikslas išgelbėti pasaulį nuo blogio išsprendžiant tris specifines paslaptis. Fazės yra šios:
Veiksmo fazė – Kiekvienas žaidėjas pasirenka po du iš galimų veiksmų: Keliauti per vieną langelį, prekiauti su kitais tyrėjais tame pačiame langelyje, aktyvuoti daiktą/ypatybę, ilsėtis kad atstatyti vieną gyvybės tašką arba sveiko proto tašką, gauti traukinio/laivo bilietą, įsigyti turto.
Užduočių fazė: Žaidėjai pasirenka kokio tipo užduoties jie nori, priklausomai nuo vietos, kur jie yra (užuominos, vartai, ekspedicija, gandai). Vienas žaidėjas gali atlikti tik vieną užduotį. Žaidėjai meta kauliukus, priklausomai nuo Jūsų įgūdžio lygio. Išmetus bent vieną penketą arba šešetą Jūs įvykdote užduotį.
Jeigu Jūsų vietoje yra monstras, tuomet visų pirmą Jūs turite nugalėti jį. Tik nugalėjus galite vykdyti norimą užduotį. Kova vyksta gana paprastai: visų pirma metate kauliuką, kuris parodo ar esate pasiruošęs psichologiškai. Jeigu išmetate mažiau nei monstro baisumas, Jūs prarandate sveiko proto tašką. Tuomet metate kauliukus nustatyti Jūsų jėgai. Kiekvienas pataikymas numuša vieną monstro gyvybės tašką, kiekvienas nepataikymas numuša Jūsų gyvybės tašką.
Mythos fazė: traukiate kortą iš Mythos kaladės ir atliekate jos efektą. Jis gali būti: nauji vartai, monstrų antplūdis, pranašiško ženklo judėjimas, gandai ir užuominos.
Raundai tęsiami tol, kol visi žaidėjai yra eliminuojami (pralošiama), baigiasi Mythos kaladė (pralošiama), atskleidžiamos trys paslaptys (laimima) arba lemties take nueinama iki 0.
Jei nueinama iki nulio, kažkur žemėje atsiranda Senasis ir Jūs turite paskutinį šansą sutrukdyti šiam galingam monstrui.
Žaidimo tikslas kuo daugiau išmokti apie Senąjį siekiant neįsileisti jo į žemę kartu kovojant su monstrais, kurie jau yra žemėje. Vos tik Jūs kažką išmokstate apie senąjį (atskleidžiate paslaptį), kita paslaptis atsiranda, kurią reikia išspręsti. Vienas paslaptis išsprendžiate surinkę užuominas, kitas – užmušant monstrus.